Toegangsprijzen

Evenementen/Arrangementen/Bedrijfsincentives

Het Diamond Museum Brugge is een aantrekkelijke locatie voor het organiseren van incentives en team buildings, die we graag voor u op maat organiseren.
In het verleden hebben we al evenementen georganiseerd voor bedrijven groot en klein: banken, technologische bedrijven, non-profits and pharmaceutische bedrijven.

* Diamond Cocktail

Deze formule omvat de Diamond Polishin Show, een bezoek aan het museum, en onze leuke en inspirerende Diamond Cocktail, waarbij een sprankelende diamant gewonnen wordt door een gelukkige deelnemer tijdens een champagnereceptie.

Gelieve ons te contacteren voor een vrijblijvende offerte.

* Gegidste themawandeling + museumbezoek:
Geniet van een gegidste wandeling (1 uur) door het historische centrum van Brugge, in het teken van de diamant!

De wandeling eindigt bij het Diamantmuseum, dat u erna ook kan bezoeken. Deze formule bevat ook de slijpdemonstratie.

6-Diamantmuseum-MIB3-700x424-black.jpg